Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Lite virkallster :)

Av Lisa Jacobsen - 17 maj 2014 18:12

 

Denna fick min kära sambo i alla hjärtans dag present :)

 

En sjal/halsduk av kärleksknutar :) den fick mamma så jag håller på med en ny till mig :)

        

Ja fick för mig i januari i år att jag ska göra en filt av mormors-rutor till min mamma som fyller 65 år i år så tänkte att det kan ju bli en kombinerad födelsedags-pensions present i september :) har kommit längre än va denna bild visar och har knappt hälften kvar. men som allt nytt jag gör vill jag gärna behålla de själv hehe älskar blått, mamma gör det oxå, men nu va denna tänkt till henne så då får det bli de :) bara för mig att gilla läget.... ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Jacobsen - 10 januari 2015 14:26

Dopkort med önskemål ? kuvertet e mitt hittepå då de vita pappret gick sönder å de va de sista vita. Så tänkte att de borde vara riktigt snyggt å fint att göra i detta papper å mitt hittepå sviker otroligt sällan ? ...

Av Lisa Jacobsen - 19 oktober 2014 14:33

Då va halsduken klar å ett tillhörande band bara för att hålla ihop den å för en liten rolig grej så där :) Halsduken e virkad i lila frejagarn med reliefstolpar. Baksidan har fått härlig fleece som e fadtsytt med kaststygn. På bilden där den e...

Av Lisa Jacobsen - 3 oktober 2014 10:35


Detta ska bli en lång halsduk ca 185*22. En beställning av en vän som ska ge denna till sin mor i julklapp :) Halsduken e gjord med Reliefestolpar. Finns jätte bra beskrivning på youtube på just detta mönster men tyvärr kommer ja inte ihåg länken...

Av Lisa Jacobsen - 1 oktober 2014 06:32

Av Lisa Jacobsen - 1 oktober 2014 06:28


Fick tag i detta underbara bomullstyg på göksäter.

Ovido - Quiz & Flashcards