Alla inlägg under maj 2010

Av Lisa Jacobsen - 28 maj 2010 08:29

Hej nu har de vart en väldig torka här på min blogg, jag har ett kort färdig å ett kort på gång men de som är färdigt vågar ja inte lägga upp här förän personen i fråga har fått de, men de kommer snart upp de som är på gång iallafall å de är till min systsers svärfar som fyller år....


PÅ återseesnde


//Lisa

Av Lisa Jacobsen - 17 maj 2010 19:08

Detta kort har ja gjort till Vera som ska på bröllop på lördag, hon va precis å hämtade de och hon blev jätte nöjd å tyckte att de va otroligt fint


  

Fick ett lite shoppingsug när ja va på torp o Uddevalla idag. Skulle egentligen bara köpt de rosa å de vita pappret men de hamnade allt lite till i korgen :) alltid så när man får idéer, och idéerna kommer ju oftast då man går inne i sån affär å vet vad för kort man ska göra :) jobbigt dilemma de där :P

Av Lisa Jacobsen - 17 maj 2010 18:04

Här är ett litet Dopkort som ja hade me mig på dop i kärna Kungälv igår


  

Lilla Vincent Mattias Gunnar döptes :)

Av Lisa Jacobsen - 11 maj 2010 10:42

NU har ja börjat jobba igen, igår va min första dag, har inte jobbat på ca 4 månader så man blev ganska trött :) men i kväll e de på´t igen ska jobba 15.45 - 22.00 å sen upp å jobba 7.00 imorn så dom närmsta dagarna komme de inte bli några kort, men måste göra ett kort till på söndag, ett dopkort igen, lilla Vincent i Kärna ska döpas :) får hoppas att ja kan gå bara så dom inte ringer in mig på jobbet. Men de gör ju inget ändå, får ju käna pängar igen juh :)


ja så e de, gott att komma igång me jobb igen iallafall :) å dessutom ett jobb ja trivs me


haa de gött


//Lisa

Av Lisa Jacobsen - 7 maj 2010 09:41

Hej hej nu va de några dagr sen ja skrev. USCH vilket blåsigt väder de e idag, så idag blir de inte mycke ute, så ja tänkte göra lite kort, min systers svärfar Sixten fyller i Juni så ja ska sätta mig å göra ett kort till henne. Sixten, de e så grymt namn de ska min son heta om jag får en son, de har ja bestämt läääänge hehe fast Sixxten me 2 x rätt fräckt de där :).


Nä nu ska ja sätta mig å göra ett kort eller 2 får se hur de blir :) men ja laddar så klart upp de nya kortet så fort jag e färdig me de :)


//Lisa

Hej

Av Lisa Jacobsen - 4 maj 2010 11:32

Det blev ingen kortmakeri i helgen, fick hjälpa min sambo i skogen i lördgas å så kom mamma å hennes vovve Rasmus å va här hela dagen i söndags så kände inte att de passade me att göra kort, men de får bli i veckan.


Idag ska ja åka å prata me enhetschefen för hemtjänsten här i lysekil, ska jobba i hemtjänsten i sommar :) har inte fått tag i ett nytt jobb på ca 4 månader så detta ska bli skönt att få komma ut i arbetslivet igen å min a-kassa har inte kommit igång än så de passar utmärkt att få börja jobba igen. Ska kolla på schemat som ja ska få under 4 veckor till att börja me i sommar, men ska få börja tidigare så ja kan hoppa in om någon e sjuk eller så.


Har inte jobbat inom vården på ca 2 år men herre min ge va ja har saknat att hjälpa dessa gamla människor... Har jobbat på äldreboende innan så de e inte helt främmande då så klart men har aldrig jobbat inom hemtjänsten så de ska bli kul å jag som älskar att köra bil oxå :P men har bara haft körkortet i ca 6 månader så de e vell för att de e så nytt fortfarande som ja älskar så att köra hehe men hoppas aldrig den känslan försvinner :)


Å så känner ja några som jobbar inom hemtjänsten i lysekil me varav 1 som precis gått på havandeskap eller va de nu heter men ja brukar säga mammaledighet även att bebisen inte kommit än :)


Nä nu ska ja greja lite här hemma innan ja ska ut till stan å ta en promenad me mammas hund för hon ska på kurs så tar ja hand om honom så hon slipper gå hem på sin lunchrast å gå ut me han. Sen 16.30 ska ja träffa enhetschefen, ska bli kul att se hur man ska jobba å så, fasar lite för att få jobba helg v. 25 & 27 men ska ja göra de så får ja jobba ändå de e ju inte mer me de.

V. 25 är de ju midsommar ja dricker otroligt sällan så de e inte midsommarafton jag vill åt utan midsommardagen för då e de ju cruising här i stan å den lilla raggar´n jag är så vill ja ju inte missa kvällen den dagen iallafall, å v. 27 är de kustrundan å då e de cruising på kusten från ca 12.00 tills sent in på natta. Men som sagt e de så att ja jbbar dom helgerna så får ja gilla läget helt enkelt, men hoppas kan man ju göra


jaja så ede


ha de gött

//Lisa

Presentation


Hej jag är en tjej på 30 år som bor i Lyse. Min största hobby är att göra kort. Man varvar ner rätt bra me denna hobby

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards